Naruto Shippuden Movie3: Inheritors Of The Will Of Fire


Tadi baru lepas tengok citer Naruto Shippuden Movie3 : Inheritors Of The Will Of Fire. My opinion?? HEBAT!!! COOLL!!!!!..Jalan cerita yang sangat menarik..Perlawanan yang sangat bagus..especially tengok Hinata yang semakin bagus dalam perlawanan, pemikiran Shikamaru yang sangat genius, senjata hebat dari Tenten, Ino yang snaggup membantu Sakura dan juga Naruto dengan sifatnya yang tidak mudah mengalah dan mempunyai jutsu baru hasil perkembangan jutsu Rasengan.
Dari movie ni aq dapat mengenali Legenda Sennin: Jiraiya, Tsunade n Orochimaru ketika kecil dahulu dan juga kawan sepasukan Kakashi : Rin, Obito serta kisah dimana Kakashi mendapat Mata Obito iaitu Sharingan..
Walaupun aku tak berapa minat dengan cerita Naruto, tapi aku suka movie Naruto. Dan karakter paling aku suka ialah Hinata. Kalau dulu malu saja minah comel 2..kurang keyakinan dalam perlawanan..tambahan dengan Neji yang benci kat Hinata 2. Sekarang ni aku dah nampak sepupu-sepapat ni dah mula saling bekerjasama dan Hinata dah pandai dalam perlawanan dy..
Walau apapun...Gambateh!!!!!

No comments:

Post a Comment